tisdag 14 maj 2013

Onsdagstema #161


Since 21April2010

Nu är jag i Budapest igen och det är bara så skönt! Avkoppling och "feeling so good".
Jag var inne för att kolla om Mimo var tillbaka men nej. Saknar hennes Bildligt talat och då jag inte sett att någon tagit över så tog jag mig friheten att starta "BILDEN TALAR" - söndagar 20:00. Välkomna när/om ni känner för det!
Tillbaka till Onsdagstema :) temat för veckan blir Feeling good! Fri tolkning!
Lycka till! Take care out there!

Tack till alla som troget följer Onsdagstema och välkomna alla nya deltagare!




5 kommentarer:

Anita - Malta sa...

Visst är det härligt att må bra ! Det gäller bara att vara på rätt plats ;-)

Ha det bäst i Budapest !!

Monica sa...

Härligt med en ny utmaning som inte startar mitt i natten och dom flesta är färdiga med den när man vaknar på morgonen.
Ha en bra dag;-)

llh sa...

Blir så sugen på att uppleva din stad, du är en god Budapestambassadör :)

Leena sa...

Skön bild som jag förknippar med Budapest! Gott vin och god mat ... och vilka omgivningar! Inte svårt att feel good!

Kakan sa...

Skönt när man feeling good...

Ska försöka komma ihåg din nya utmaning på söndag.
Bra tid på dygnet att starta en utmaning...
Soliga kramar Kakan