tisdag 28 maj 2013

Onsdagstema #163


Since 21April2010

Helt plötsligt när jag såg en bild kom jag på veckans tema. Ibland är det lätt och ibland är det svårt. Det är ju bara till Onsdagstemat jag måste tänka ut tema - i de andra utmaningarna är det ännu friare att välja motiv. I Torsdagstema - I like, BW photography och Bilden talar. Välkomna till dessa när ni har lust! Tillbaka ..... jo veckans tema blir Kvinnofrågor. Blir ni nyfikna på min bild? Den kommer i Linkyn.
Fri tolkning!
Lycka till! Take care out there!



Tack till alla som troget följer Onsdagstema och välkomna alla nya deltagare!




6 kommentarer:

Anita - Malta sa...

Kvinnofrågor !! Ja, väldigt nyfiken på din bild. Själv får jag magsår. Svårt ? Ja !! Men jag skyller på huvudvärk eller jag måste städa eller jag har inget sånt i mitt arkiv och min kamera gick precis sönder ;-) Lycka till alla andra ! Min fantasi blåste helt bort med vinden.

Anita - Malta sa...

..men jag glömde ju helt bort att tacka dig härliga Birgitta som håller i alla dessa fotoutmaningar ! Du ska veta att det verkligen är uppskattat, sätter fart på fantasin och ger inspiration att greppa kameran ;-) Fyra utmaningar i veckan är starkt tycker jag. Hoppas du har lust och tid att fortsätta ett bra tag till :-)

Anonym sa...

Tack för snälla ord och alltid roligt att få uppskattning :)
Anita, om du inte redan kommit på en tolkning så tror jag nog du blir inspirerad av bidragen som ramlar in :)
Till Onsdagstemat har jag ambitionen att hitta på lite annorlunda teman - gärna konstiga/udda ;)
Och jag tänker inte i politik för detta temat men det får gärna tolkas även politiskt ;)

anemonen sa...

spännande värre

BP sa...

Nu blir jag totalt förvirrad - värre en vanligt alltså. Håller du i alla dessa fototeman???!!!!
Det tog mig ju ett tag att komma framtill att du höll i "Onsdagstemat", men jag hade då aldrig gissat att du är "mamma" till I Like också.
Bilden talar = Bildligt talat eller...

Nej jag ger upp och lägger mig i stället;-)

PS. Jag tycker det är helt fantastiskt att du orkar med alla dessa utmaningar - både fysiskt och psykiskt. Å dessutom spenderar du mest tid i Budapest och..... DS.

Biggan sa...

Tack för utmaningen! Är nybörjare så det här behöver jag för att komma igång!!
Birgit