tisdag 10 september 2013

Onsdagstema #178

I all hast .....
TEMA = obeskrivlig

Since 21April2010

Ibland går veckorna nästan för fort ;) Helt plötsligt är det dags att presentera nytt Onsdagstema. Veckans tema bara dök upp plötsligt utan att jag hade något direkt som jag inspirerats av. Kanske undermedvetet ;) För det är en OBESKRIVLIG lycka att få rå om sina barnbarn då och då. Just nu har jag mitt yngsta barnbarn här medan föräldrarna är i Budapest. Fri tolkning!
Lycka till! Take care out there!
OBESKRIVLIG 

Tack till alla som troget följer Onsdagstema och välkomna alla nya deltagare!




6 kommentarer:

Huldra sa...

Nye små liv er ubeskrivelige :)

Hvor er linken vi skal legge inn bilde hen da? ;)

Anonym sa...

Underbar bild!

Annemor sa...

Vidunderlig med små hender som griper en egne .
Ha en vakker dag.
Mormor

Stare Ström sa...

Varm, fin bild!

B i r g i t t a sa...

OBS! Tyvärr verkar det vara problem hos InLinks - det går inte att komma in på deras sida.
Ni kan lägga era länkar i en kommentar så länge tills det fungerar igen. Birgitta

FrökenChristina sa...

Jag måste säga att jag älskar din bild. Den griper tag i mitt hjärta och gör mig rörd.