onsdag 2 juli 2014

Onsdagstema #220


Since 21April2010

Tema: Bevingad. När jag nu tänkte på bevingade ord dök märkligt nog - Jag kom, jag såg, jag segrade - upp. Så känner jag mig definitivt inte alls ;) Inga goda nyheter än när det gäller lägenhet :( Nu står mitt hopp till ett positivt besked i morgon under onsdagen. Hoppas hoppas hoppas! Tack till alla som håller tummarna! Idag väntar jag få besked om den lilla lyan. Hoppas hoppas hoppas!
Hoppas också jag hittar en passande bevingad bild i mitt Picasa-album här.
Lycka till! Take care out there!



Jag hittade denna sten som finns i minneslunden på
Linneryds kyrkogård - tack vare min farbror.
Bevingade ord av Pär Lagerkvist.

Tack till alla som troget följer Onsdagstema och välkomna alla nya deltagare!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mitt bidrag kommer här för LinkUp funkar inte.

Anonym sa...

Hoppsan! Glömde länken!
http://imsys.wordpress.com/2014/07/02/ormvrak-i-flykt/

Anitas Malta sa...

Funderade just på hur det gick med de förra tvä lägenheterna. Nu får jag hålla mina tummar igen och det gör jag mer än gärna.
Hoppas det går vägen denna gång Birgitta !!!