tisdag 14 april 2015

Onsdagstema #261


Since 21April2010

Tema: Glädjande!
Allra mest glädjande - för mig - just nu är vädret - som perfekta sommardagar. Sol och runt 20 grader. Glädjande också med alla fina bidrag till Onsdagstema.
Som ni ju vet har jag dragit ned mycket på eget deltagande i olika fotoutmaningar. Kraften tog slut men mina tre håller jag igång men deltar inte alltid själv. Jag skriver mer än jag fotobloggar just nu. Men glädjande nog har jag börjat komma igång med fotograferandet igen.
Ps. ser att Onsdagstema snart är 5 år. Kanske tävling? Nu får jag börja tänka till inför 21april.
Glädjande i vårsolen
Låt fantasin flöda! Tolkningen är som vanligt fri.
Lycka till! Take care out there!

Tack till alla som troget följer Onsdagstema och välkomna alla nya deltagare!



1 kommentar:

Anni sa...

Åh, vad skönt det låter! precis lagom temperatur med 20 grader. Här är det 3 nu på morgonen, men blir väl i alla fall uppåt 10-12 på dagen. Inte så illa det heller.
Vilken perfekt dag för ett bröllop!

(Men nu har ordverifieringen blivit tokig - jag ska välja bilder på pasta!?!?)